Propagace firem je poměrně náročnou disciplínou, která je ale dost často zásadní především pro ty, kteří své podnikání teprve rozjíždí, nebo rozšiřují. Jak podpořit vaši firmu a jít štěstí naproti? Je spousta možností, jak se dostat do povědomí zákazníků, kteří by u vás mohli potencionálně nakupovat, ale ještě o vás neví.
Sociální sítě
Propagace na sociálních sítích je zásadním prvkem moderní propagace firmy. Na sociálních sítích je obrovská masa lidí, kteří na nich tráví velké množství času. Pokud investujete na sociálních sítích do reklamy, pak při dobrém nastavení dojde k těm správným lidem. Jedná se navíc o poměrně levou možnost reklamy, která je velice variabilní – dá se v průběhu upravovat.
Cílená reklama
Pokud máte novou provozovnu, tak můžete upozornit na změnu třeba pěknou reklamou, která upoutá zákazníky. Moderní jsou třeba roll up stojany s reklamou, nebo třeba cílená reklama za pomocí roznosu letáčků či maskota. Výborně funguje také rozdávání ochutnávek, především v případě, že prodáváte některé regionální produkty, nebo vlastní kuchyni. Nejlepší je totiž zaujmout zákazníky vlastním produktem, který jim můžete nabídnout. Nekupují pak zajíce v pytli.
Je staré špatné?
Některé starší modely propagace firem či produktů zůstávají do dnešních dob. Třeba tištěné letáky, propagační materiály, dárkové předměty… Tyto způsoby propagace byly velice oblíbené minulosti, dodnes jsou však velice vhodné. Především některý typy tištěné propagace jsou opravdu přínosem. Například vizitky. Kvalitní tištěná vizitka třeba na vysoko gramážním papíru je pro vaše zákazníky vlastně něčím osobním, což spoustu zákazníků potěší. Především těch, kteří na vás potřebují kontakt. Vizitky si můžete nechat vytisknout online. Tisk vizitek vám zajistí třeba printuj.cz. U vizitek si dejte záležet, aby byly originální a neokoukané. Nelepší je mít k dispozici svůj návrh vizitek a na firmě, která vizitky tiskne se domluvit na realizaci.
Podnikání